Äta, sova, plugga (dö)


Jag har gått och blivit klubbad av antingen en förkylning eller ett moln av pollen. Kan inte riktigt skilja på symtomen så gissar att det är en blandning av båda. Vi pratar om zombie-mode här, alltså. Andningssvårigheter, pensionärs-vila-middag och minimal fysisk aktivitet. Lägg till lite crohnsproblematik på det och vi får en dysfunktionell Malin med lätta humörsvängningar. Låt mig bara säga att det inte är en bra kombination när man försöker plugga matte för glatta livet.
 
Ingenting fastnar. Det går in genom ena örat, ut genom andra. In genom ögonen och ut genom näsan. Jag har nog aldrig känt mig så förbannad och desperat beträffande en mattebok. Har snart nått gränsen då jag vill kasta ned den i helvetets avgrund, hoppa av livet och flytta ut i skogen. Frustrationen har till och med gått om paniken inför studenten så att jag numera skulle kunna döda för att redan vara där.
 
24 dagar kvar nu, hej och hå och kom igen nu Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback