Shots, shots, shots

 
Jag har börjat ta shots varje morgon och kväll. Men Malin, tänker ni. Är hon redan påväg utför? Nej, kära vänner. Mamma har nämligen tryckt en dunk med drickbar gel-liknande Aloe Vera som tydligen ska fungera jättebra för inte fungerande magar, så nyss mätte jag upp den sega vätskan i en äggkopp och svepte den i två hulkande munnar. Mamma sa personligen att det smakade helt okej, ungefär som grapefrukt. Jag kan personligen säga att hon är helt ute och cyklar, för nej det smakar inte som grapefrukt. Även om jag nu aldrig ens smakat det, så kan jag ändå garanterat säga att så inte är fallet. Men om mormor lyckades ta sig igenom en hel dunke, måste väl jag också kunna göra det. Skam den som ger sig, liksom.

Kommentarer
Steffe

Tänk på att mamma har alltid rätt :)

Svar: Går att diskutera!
scripturient.blogg.se

2015-03-23 @ 10:51:13
Alex

👍😂😍😘❤️😁

2015-03-23 @ 17:36:48
Alex

👍😂😍😘❤️😁

2015-03-23 @ 17:37:25
PADRE

undrar om inte det är raketbränsle du dricker med tanke på farten till toan efteråt ?

Svar: Ha ha, rolig du...
scripturient.blogg.se

2015-03-23 @ 20:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback