Ett stycke födelsedag

 
I torsdags fyllde mannen, myten, legenden år. Det tycks ha blivit något av en tradition att pappa bjuder ut oss på middag på hans egen födelsedag. Vet inte riktigt om det ska fungera på det sättet, men jag och Emma bidrog åtminstone med presenter dagen i ära. Blev tillslut en hel tre-rätters efter att jag insisterat på efterrätt, trots att Crème brûléen var slut (när jag för en gångs skull lyckats välja och vraka fortare än Emma). Ser det som ett omen att jag ska ta tag i det hemmavid någon gång i framtiden.
 
Grattis i efterskott, pappa! 

Kommentarer
PADRE

tack malas, bästa födelsedagspresenten för mig är att bjuda ut er !

Svar: Tack själv!!
scripturient.blogg.se

2015-03-23 @ 20:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback