En lätt uppdatering

 
Här var det verkligen inte mycket aktivitet, alltså. Beror väl mestadels på att jag krigat mot förkylningen och kämpat för att få behålla lungorna i kroppen. Jag är åtminstone uppe på benen med betydligt mindre andingssvårigheter, så det är ju alltid en bonus. Dras dock med en äcklig rethosta som exploderar när man minst anar det. Typ rakt i ansiktet på folk.
 
Skämt åsido är jag väl så frisk man kan förvänta sig att vara med en sommarförkylning (även om man knappt kan kalla det sommar, man går ju fortfarande med jacka). Gick raka vägen ur sjukdom till intensivkurs för att inom en snar framtid bli med körkort och tvingas köra massor med ärenden. Dagarna går fort när man intensivt (ha-ha) övningskör med trafikskolan, hemma och pluggar teori som om det inte vore någon morgondag. Så det är vad jag gör, om ni undrar. Pluggar inför prov på sommarlovet.

Kommentarer
PADRE

underbart att skicka dig på ärenden o hämta farsan från krogen, paybacktime malas ! Och köra Lexus !

Svar: Det är bilen jag ser allra mest fram emot hehe. Du kommer inte få ha den för dig själv!
scripturient.blogg.se

2015-06-29 @ 20:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback