Senarelagd födelsedag

 
Herregud vad stor han har blivit, 16 år och ska snart börja gymnasiet. Jag menar, tiden har en tendens att gå fort, men inte fort. Man hinner ju inte med! Nej, för mig kommer Victor alltid vara den lilla killen som satt på Stefans axlar och blev kallad för Harry Potter (även om vederbörande glasögon numera är betydligt för små). Nu fyllde han visserligen år tidigare under veckan, men vi firade honom idag. Var lätt besviken över att inte få tårta mitt i veckan, och ytterligare besviken när jag haft en mindre trevlig resa med illamående till och från hela dagen. Men skam den som ger sig - där det finns tårta, där finns Malin.
 
Tror att crohnisen är lite på gång igen, har varit lite upp och ned en period nu med många sämre dagar. Idag har det till och med varit jobbigt att stå upp (de få gånger jag frivilligt väljer att resa mig ur bekväma möbler). Ska ändå iväg och ta nya prover till veckan, så får väl se om det faktiskt är något eller om det bara är psykosomatiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback