Hur dagarna har sett ut



Västkusten, de traditionella filmkvällarna med jordgubbar, världens blåsigaste Grebbestad (som jag, pappa och Emma försökte trotsa och äta sista middagen utomhus. Hade inte med mig någon jacka pga brist på hjärnceller), färsk räkmiddag vid vattnet, Danmark, rosa bubbel i Dansk gästhamn med danskt wi-fi (dåligt), Skagen. 

Har det helt okej på semestern, helt enkelt, även om gästhamnarnas wi-fi är relativt hopplösa. Har lite svårt att följa danska konversationer och hör absolut noll när någon tilltalar mig. Kör taktiken att nicka och le, möjligtvis ge ifrån mig något grymtande läte och hoppas på det bästa.

Kommentarer
PADRE

så ska en semester vara malas !

2015-07-31 @ 16:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback