Extraboendet


Jag lyckades åtminstone ladda upp en bild innan jag fick värmeslag och glömde bort vad jag höll på med. Sisådär en timma senare kom jag nu på att jag hade ett blogginlägg att skriva. Bra Malin. 

Det bästa läget i stan för självklart med sig sämsta temperaturregleringen. Emmas lägenhet lagrar värme så det räcker för att tina upp Antarktis. Ärligt talat, man kan inte ens gå med en enda tygbit på kroppen utan att Niagarafallen sipprar fram genom porerna (och ändå duschar jag inte, äckelvarning). Jag huserar alltså hos Emma, vilket jag mer eller mindre har gjort i två veckor varav den sista svettats runt ensam i lägenheten runt lunch. Känns nästan som om jag har permanent boende här (vilket jag egentligen har). Det enda negativa är att jag får handdiska och jaga efter spindlar. 

Kommentarer
PADRE

Med det läget, härda ut!

2015-07-02 @ 21:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback