Ledsen plånka, glada ben

Det har nog aldrig någonsin gått så fort för mig att välja jeans. Igår var jag och Emma på uppdrag byxjakt eftersom båda var i stort behov blåa jeans (då jag mer eller mindre lever i mina svarta jeans (men de sitter ju sååååå bra)). En butik, ett par jeans, och så var det klart. Inget flängande mellan femtio olika butiker med sjuttioelva olika jeans att välja på. Jag vet inte om det hela berodde på att jag var påväg in i en strid med magen eller att min kvinnliga intuition gick på högvarv (tror det förstnämnda), men det tog knappt en timma att bli fattigare i plånboken och rikare i byxväg. Dessutom var det för första gången Emma som behövde två vändor för att hitta sig ett par (och hon valde likadana som mig, eftersom jag har en sådan otroligt bra smak).

Annars ska jag nu försöka rita klart mitt hus till arkitekturen. Känns dock inte som att jag är i det mest optimala skicket då jag befinner mig bland koffeinmolnen samtidigt som mitt huvud ligger inbäddat i en annalkande förkylning. Förmodar att raka streck inte är aktuellt i nuläget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback