Får väl en allergisk chock snart

Pappa kom hem på lunchen med rosor i högsta hugg: "de är gula så nu mår du redan mycket bättre, va?" Har varit helt slutkörd sedan söndags och haft kroppsliga problem med det ena och det andra. Eftersom jag på söndag morgon begav mig ut på mina nya längdskidor i 120, har mamma en teori om att jag använde upp mina sista energidepåer efter att ha varit förkyld i femtio år. Kan nog ligga någonting i det - känns som om jag blivit klubbad av ett kylskåp och inte kan äta någonting (eller ens vara uppe på benen) utan att få ont i magen eller bli illamående (hallå eventuell magsjuka). Hursomhelst så ståtar rosorna bredvid mig på skrivbordet som små mini-solar medan jag ömsom snorar, ömsom krampar. Även om de inte botar hälsan, så är de iallafall fina. Och eliminerar lukten av instängdhet och oduschad Malin.

Kommentarer
PADRE

du blev piggare !

Svar: Jag blev ju det!!!
scripturient.blogg.se

2015-02-12 @ 21:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback