Bra jobbat, Malin

Det kan vara så att jag beställde nio nya böcker igår. Det kan vara så att jag inte somnade förrän klockan två för att jag var på bokjakt. Behöver seriöst en ny bokhylla för att få plats med allting nu. Borde egentligen fördela dem så att jag har alla lästa i en och alla olästa i en annan. Alternativt ett helt bibliotek. Det fungerar också.
 
Hade tänkt vara någorlunda produktiv idag, men som vanligt lyckas jag prokrastinera bort nästan hela förmiddagen. Ska dock möta upp Cassandra på stan under eftermiddagen och herregud om jag sätter foten innanför en bokhandel. Jag kommer att bli ruinerad.

Kommentarer
Steffe

Klart att du ska ha en bokhylla med alla dina böcker i, såväl de som du läst och de som står på tur att bli lästa.

Svar: Måste ju börja sortera mina älsklingar!!
scripturient.blogg.se

2015-02-27 @ 08:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback