Obefintliga rutiner

 
Efter att ha gjort mer eller mindre ingenting de senaste veckorna (bortsett från att ha varit på resande fot i en månad, men vem försöker jag ens lura, spenderade majoriteten av tiden på min bakdel med en bok i händerna) börjar jag bli aningen rastlös. Höjdpunkten på dagen har varit att vakna på morgonen och göra frukost. Så många aktiviteter har jag, liksom. Har således beslutat att för en gångs skull inte kasta bort denna soliga dag inhomhus framför en dator (vilket jag har gjort hela morgonen/förmiddagen hitills), utan som den aktiva människan jag är, försöka ta tag i livet. Någorlunda, i alla fall.
 
Snart.

Kommentarer
PADRE

och det blev, underbara bilder !!!!

Svar: Tack så mycket!
scripturient.blogg.se

2015-08-20 @ 20:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback