Som en sengångare


Det känns som om jag bara sover längre och längre. Igår var jag tvungen att ställa klockan för att försäkra mig om att jag skulle hinna traska iväg till vårdcentralen för att lämna in ett prov innan labbilen åkte iväg. Tur var väl det - kändes som om jag skulle ha kunnat sova minst fem timmar till. Passade dock lagomt att ha gått upp någorlunda i tid då jag ett par timmar senare mötte upp mamma på stan för lunch samt tömning av plånboken när jag äntligen uppdaterade min samling av hudvårdsprodukter (lyckades glömma deodoranten??).
 
Idag hade jag minsann ingen klocka som skrek i örat på mig, vilket resulterade att jag kom på benen efter elva med en lätt dunkande känsla i huvudet och en kropp som tog sig fram i tjära. Gissa om min fysiska aktivitet ligger på noll idag. Ikväll ska dock pappa premiärgrilla (ni skulle se, han är som ett barn på julafton) och så vankas det film som jag bestämt erbjudit mig att välja med tanke på förra veckans fiasko.

Kommentarer
Maja

Ser så gott ut! Vilken fin bild!

Svar: Tack!
scripturient.blogg.se

2015-04-11 @ 17:00:11
URL: http://majajernetz.blogg.se
linnea

Det där ser riktigt gott ut!

Svar: Kan garantera att det var det också!
scripturient.blogg.se

2015-04-11 @ 17:50:17
URL: http://linneaostedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback