Problemet med ledig tid

 
Det är otroligt vilken effekt det har att sätta på sig en bh och byta kläder (åtminstone tröja) på morgonen. Det är nästan som att kroppen plötsligt ställs in på läget potentiell aktivitet. Bara sådär. Det bästa vore ju om man kunde få tummen ur att byta om direkt när man klivit upp ur sängen och vara redo att tackla dagen det första man gör.
 
Tyvärr besitter jag inte den egenskapen då jag kan gå i samma kläder två dagar i rad (inklusive sova i dem) om jag inte har någonting planerat. Som nu, till exempel. Den här veckan är det en himla massa opponering med gymnasiearbetet vilket innebär en himla massa ledighet där mina planer mestadels inkluderar sova, äta, få undan uppgifter och möjligtvis inkorporera lite fysisk aktivitet om vädret tillåter, och sova. Nämnde jag sova?
 
Nu har jag visserligen lyckats ge delar av kroppen ny beklädnad efter att ha prokrastinerat i två timmar. Lite kaffe på det och jag är nästan redo att tackla dagen. 

Kommentarer
PADRE

trots alla märkliga ord, gött att sooofta va ?

Svar: Helt okej, faktiskt!
scripturient.blogg.se

2015-04-29 @ 20:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback