Orkar knappt skriva rubrik

 
Just nu går jag verkligen på reserverna. Det är nästan så att jag skulle behöva gå i förtidspension redan nu, alternativt gå i ide ett par år. Lovet kunde inte komma mer lägligt, ärligt talat. Lyckades dock hasa mig in till stan för att fika med Emma (vem försöker jag lura, man klarar alltid av att fika, oavsett grad av defekthet). Känns ju som att kaffe borde ge energi som tusan, men nu gav det dock motsatt effekt för oss båda. Kan ha berott på att latten bestod av 99 procent varm mjölk, men ändå.
 
Sitter numera med min potentiella skissbok som lär förbli potentiell i framtiden. Lyckas förvandla ett snabbt projekt till ett mastodont projekt som jag aldrig avslutar. Ungeför som allt annat jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback