I efterdyningarna

 
Har ännu inte riktigt kommit underfund med min logik. Tyckte att jag var duktig som la upp ett blogginlägg igår för att försöka motverka en analkande öken här. Grejen är väl att jag publicerade det så sent det bara går, så det var ju torka hela dagen. Nu tar jag tillfället i akt och kikar in här medan jag försöker undvika att skriva klart religionen som jag egentligen hade planerat att skicka in i fredags.
 
Efter en ätarhelg blandad med påskäggsjakt, urdålig film (kommer aldrig någonsin låta Emma och pappa välja film på egen hand; min beslutsångest genererar åtminstone en sevärd film) och tappra försök att göra klart religionen, så vet jag inte om jag känner mig utvilad eller utmattad. Misförstå mig rätt, det har varit en riktigt bra helg, men även dessa kan kännas som OS. Snart går tåget hem till Emma där hon ska bjuda på skönhetsterapi för tre generationer Alexandersson. Bara att tacka och ta emot, skadar inte att bli omhändertagen (även om jag inte lyft ett finger den här helgen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback