Det där man behöver

 
Har verkligen haft en sådan lugn vecka, trots att jag hade planerat att få en himla massa skolarbeten gjorda (nu producerade jag visserligen fram en essä till religionen som jag slet med i flera onödiga timmar pga prokrastinering). Men alltså, jag klagar inte. Har haft tid att göra allt det jag tvingats att bortprioritera hela förra månaden.
 
Det gick undan när jag gick från att sitta i soffan hemma med en handkontroll, till att sitta i Emmas soffa med en bok. Kvällens ursprungliga planer har försvunnit någonstans i periferin. Hade egentligen planerat att gå ut (en torsdag?? Jag vet! Det är så jobbigt det här med att ha lov), men eftersom crohnisen haft en jäkla svängom sedan helgen känns det lite väl inkompetent att fylla magen med, eh, saft. Således har jag placerat min bakdel i min lägenhet (eller Emmas, hur man nu vill se på det) för lite välbehövlig kvalitetstid (och mat).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback