Sönderskjuten

Ja, det hände. Jag blev prepprad av gula kulor av okänd flytande gul vätska med okänd distinkt frän doft. Adrenalinet pumpade i kroppen, munnen var snustorr och jag försökte manövrera paintballbazookan som en vattenslang. Det fanns verkligen inget logiskt sätt att sikta bortsett från att skjuta x antal kulor och försöka höja och sänka hela kalaset tills man kommit i en någorlunda acceptabel höjd. Ja, tills vederbörande måltavla lyckats lokalisera en så att man måste dyka ned i leran och sedan börja om på nytt igen. Måste medge att jag föredrog trycka-i-ett-hörn-stilen och smidigt kröp runt i en minimal lådkonstruktion. Det var inte förrän sista matchen jag gick Rambo på en motspelare och ådrog mig krigsskador, så att jag numera ser mystiskt misshandlad ut. 

Kommentarer
Anonym

Värmlänningar.. more like veklingar! höhö

Svar: Snarare inte dum nog att skada utsätta sig för fara!
scripturient.blogg.se

2014-09-26 @ 19:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback