Vidgar vyerna

Tänkte att nu när jag inte hade häcken full med skola, så skulle jag åtminstone försöka hålla uppe mitt bloggande för att inte hamna i en ond cirkel med ett inlägg per halvår. Och det gick ju som det gick. Hur som haver blev jag uppbokad som biodejt av Hanne, så igår satt vi klistrade framför Mockingjay. Hade faktiskt tänkt se om föregående filmer, men ja. Vi vet ju alla hur det går när jag försöker planera in någonting. Satt resten av kvällen ute i ateljen (garaget) och fortsatte med ett familjeporträtt som jag nu förbannar utan dess like - använder ett tjockare papper avsett för akvarell, men ritar med blyerts vilket resulterar i kratrar där allt blir ojämnt. Funderar starkt på att försöka med akvarell, men i och med att hudfärg är för mig ett outforskat område känns det inte så kalas.
 
Men nu: utlovad fika på stan av pappa.

Kommentarer
Steffe

Du ska inte hålla upp med ditt bloggande, det är så kul att läsa dina blogginlägg :)

Svar: Ska bättra mig!!
scripturient.blogg.se

2014-11-23 @ 18:05:44
PADRE

malas, målningen kommer att bli kanon å det vet du, du har det !! innerst inne så vet du, ta fram det ännu mer!tack för en kanon vecka !

Svar: Tack själv! Behöver bara ösa på med lite självförtroende så ska det nog gå!
scripturient.blogg.se

2014-11-23 @ 21:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback