Något sen födelsedagspresent

På min födelsedag i februari lovade Emma mig ett datorfodral. Det var inte förrän nu under helgen som jag fick den. Nu var det faktiskt inte hennes fel att det blev så försenad så att den kan räknas som en för tidig julklapp. I och med att jag inte hade kommit med ett specifikt önskemål, och hon inte kunde hitta någonting själv, beslöt vi att jag skulle leta upp någon som hon sedan skulle beställa. Problemet var bara att jag inte hittade någon (eftersom jag är kräsen och måste har någonting annorlunda), och när jag väl såg någonting jag tyckte om, var den till en sketen ipad. Men så hittade jag denna perfekta på asos, blev kär vid första ögonkastet, påminde mig själv och glömde om vartannat att säga till Emma i ca två månader, för att nu slutligen ha den under mitt beskydd. Välbehövligt när jag snart bara har en termin kvar av skolan.

Kommentarer
PADRE

snygg, passar perfekt till kökskaklet !

Svar: precis min tanke!
scripturient.blogg.se

2014-11-17 @ 20:33:10
Steffe

Den klär dig jättebra Malin, dig som det är stil och klass på.

Svar: Man tackar och bockar!!
scripturient.blogg.se

2014-11-20 @ 15:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback