Fyller dagarna

Eftersom vädret är en släng av kasst har jag sisådär noll planer på att ta mig utanför ytterdörren. Lyckades dock insupa en dos D-vitamin när jag under morgonen snörade på mig löparskorna för en fartfylld pw (som visserligen resulterade i haltande pga skavsår (som jag får hela tiden???)). Så det är väl tillräckligt med frisk luft och solljus för en dag, vilket betyder bättre samvete att häcka inomhus resten av dagen. Och ve och fasa - jag ska faktiskt göra någonting vettigt under dagen ty det vankas arbete i form av bröllopsfoton samt brainstorming om mycket hemligt projekt med min andra halva (efter att jag slösat bort tid på internet tillsammans med enmansallsång).

Kommentarer
simonpixel.webblogg.se

Wow vilken fin bild! :)

Svar: Tack så mycket!
scripturient.blogg.se

2014-06-17 @ 20:37:52
URL: http://simonpixel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback