Vattenfall och översvämmning

(Bilder från Hanne)

Jag fick äran att beslagta Hanne kvällen innan hon begav sig iväg mot Sveriges västligare delar. Och vilken kväll. The Fault in Our Stars stod på agendan, och jag vet inte hur länge vi stod och fipplade med bioautomaten som absolut inte skulle godkänna mitt bonuskort (och man kunde absolut inte köpa biljetter i kassan (vilken tid lever vi i egentligen???)). Det faktum att biografen genomgått drastiska förändringar fick oss dessutom en aning förvirrade om än starstrucked (golvet glittrade). Det rubbade totalt mina psykiska förberedelser inför filmen som i öppningsscenen fick mig till ett åh fan och känna ett dussin knivhugg i hjärtat. Hanne snörvlade sig genom hela filmen och vi framförde ett gemensamt vattenfall mot slutet, så hon fiskade diskret upp några pappersservetter som jag tacksamt täppte till näsa och ögon med. Men jäklar alltså, vilken film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback