Det ena till det andra

Det svenska vädret tycks ha lika stor beslutsångest som jag när det kommer till valmöjligheter. Häromdagen svassade jag runt i tygskor, och nu är det nästan tid för pjäxor. 

Igår var nog första alla hjärtans dag som jag varken spenderade som bittert singular vältrandes i choklad. Låt inte detta få er att tro att jag skulle ha en potentiell man vid min sida - nej, jag var på resande fot på besök hos farmor, för att sedan placera min bakdel framför ett gäng missade serier, Frozen samt dadel-choklad-mandel-bollar och en värmande kopp te för mitt kalla hjärta. Möjligtvis slank en och en annan chokladpralin ned också. Ack idag förfaller en date med en bråkdel av familjen i ämnet möbelsökande och lunchbjudning, och när det vankas mat kan man ju inte säga nej.

Kommentarer
Silke

Ja, vädret kan inte bestämma sig...

Fin blogg du har!

Svar: Typiskt Sverige.. Åh tack detsamma!
scripturient.blogg.se

2014-02-15 @ 10:35:03
URL: http://silkez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback