Beviljad tillåtelse att klaga

Härmed ger jag mig själv tillåtelse att klaga på dagen samt en bild av mina ärvda gener som står för mitt humör.
När jag vaknade trodde jag nästan att det skulle bli en någorlunda bra dag - jag hade fel. För det första fick jag inte på ena linsen, och tillslut tappar jag den bakom ett element utan att kunna hitta den igen. Kunde nästan höra ljudet av pengar som brann upp. Därmed förlorade jag värdefulla 15 minuter, vilket nästan resulterade i att jag missade bussen. Dessutom fastnade bussen i ett extraodrdinärt vägarbete. Inte nog med det så fick jag reda på att vi har x antal läxor, prov och inlämningar inom snar framtid som jag är lika färdig med som Sagrada Família i Barcelona.

Och nu sitter jag här och bloggar istället för att beta av allt. Bra där Malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback