En tidig julklapp

Hemkommen med kalla fingrar som numera ser ut som små tjocka prinskorvar - någon fick nämligen ett paket på posten.
Det var knappast något mystiskt kring det hela, men kände mig ändå som ett barn på julafton när mina korviga fingrar fumlade med tejpen.
Vid det här laget gav jag ifrån mig något omänskligt läte, och skar mig nästan på saxen jag använde för att bända upp hela kalaset.
Någonstans här kan jag ha svimmat av lycka.
Och här andades jag ut som en stolt mor. En prima Tamron AF 18-270mm har bosatt sig på min kamera och jag är kär.

Kommentarer
Mathias&Rebecca

Oh, vad trevligt! Så nu kommer det bli många fina bilder? Ha en underbar kväll! :)

Svar: Förhoppningsvis! Åh, tack detsamma!
scripturient.blogg.se

2013-11-06 @ 17:22:14
URL: http://twoplusone.se
padre

jag är frälst !

Svar: Då är vi två!
scripturient.blogg.se

2013-11-06 @ 18:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback