Vattnar öknen

 
Okej, jag erkänner. Jag är urkass på det här med bloggeriet. Har dock fullt upp under dagarna och när jag väl inte pluggar så intar jag zombie-mode framför x antal serier eller böcker (eller så har jag däckat). Men en av de största anledningarna till min snustorra bloggtorka är att, hör och häpna, min dator gick och dog. Någonting kraschade och någonting vill inte repareras, och Malin känner en storm av känslor blåsa in. Har ju allting på den där apparaten (och jag är dum nog att inte fixa en back-up) så det har varit en ångestladdad period sedan den beslöt sig för att hoppa av tåget.
 
Men en supersnabb re-cap av vad jag har varit med om:
- deltog i en finsittning som iallafall var fin en stund
- har genomgått en förkylning (som fortfarnde håller i för allt den är värd)
- bjöd hem tjejerna på middag, första gången vi träffats hela högen sedan studenten(!!!)
- pluggat
- pluggat
- sovit
- pluggat

Kommentarer
PADRE

tur att du är hos farsan för återhämtning !

Svar: Superb!
scripturient.blogg.se

2015-09-17 @ 20:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback