Framtidsångest

Studiedag i ära så har jag suttit med arkitekturen mestadels av dagen i hopp om att bli klar med kalaset snart. Appropå det så öppnade jag ganska nyss arkitektprovet som släppts för någon dag sedan. Alltså, vilken ångest. Trodde jag skulle tuppa av. Jag läste första meningen och höll på att få spel - mest för att det hela börjar bli på riktigt och att jag varken är mentalt eller kroppsligt förberedd att ta beslut rörande min framtid. Tror att det huvudsakligen beror på att jag är så fruktansvärt rädd för att ångra mig och känna att jag slösat bort x antal år av mitt liv på att gå ett program som sedan känns lika värdelöst som att hitta borttappade saker under sängen.

Kommentarer
Steffe

Du kommer aldrig att behöva ångra det beslut som du tar nu, du kommer alltid att ha nytta av den kunskap som du kommer att få oavsett vad gör i framtiden. Lita på din egen instingt och magkänsla så kommer det att bli bra. 😀

Svar: Hmm du har en poäng där! Och oavsett så kommer det ju bli en upplevelse!
scripturient.blogg.se

2015-03-02 @ 20:18:05
Alex

Kunde inte ha sagt det bättre själv Steffe❤️❤️❤️Gå på magkänslan. Och hur kul hade utmaningen varit om du känt att arkitektprovet var som att spotta en törstig kamel i halsen?? Not.
💚💚💚😘😘😘😍😍😍

Svar: Det måste ju faktiskt vara en utmaning!!
scripturient.blogg.se

2015-03-02 @ 22:42:36
PADRE

Malas, man kan inte ångra det man gjort, man kan bara ångra det man inte gjort ! Dina val har varit rätt hela tiden ( tycker jag ) Du kommer att fortsätta med det !

Svar: Tackar och bockar, hoppas att det kommer fortsätta!
scripturient.blogg.se

2015-03-03 @ 19:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback