Party på burk

Idag var det inte en pigg Malin som tog sig upp ur sängen, alltså. Kändes som om jag drabbats av plötslig baksmälla från helvetet med illamående och yttersta svårigheter att fylla magsäcken - och det är sällan jag ha svårt att fylla magsäcken. Det var inte mer än att jag släpade mig tillbaka till sängen och somna om på en grisblink. Lyckades dock ta mig iväg till skolan lagomt för att göra ett ekonomiprov. Under hemfärdens bussväntan hittade jag två portabla partyn på burk som numera befinner sig i min ägo. Vem säger någonsin nej till glitter, liksom.

Kommentarer
ɑ n n i k ɑ

Fint!

Svar: Tack!
scripturient.blogg.se

2015-02-11 @ 15:57:24
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Steffe

Du behöver inget extra glitter, du glänser ju ändå:)

Svar: Nämen tack, du är en päääärla!
scripturient.blogg.se

2015-02-12 @ 11:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback