En av de bättre dagarna

Denna dagen kan vara en av de lyckligaste i hela mitt liv. Eller ja, nu infaller den visserligen varje år vid samma tidpunkt, men ändå. Jag får vältra mig i gudomligheter, utnyttja min beslutsångest och öppna upp nya världar:
 
Bokrean.
 
Jag tror inte ni förstår hur länge jag har suttit och letat bland alla tillgängliga böcker. Fick presentkort på adlibris i födelsedagspresent som jag kommer att utnyttja till fullo - problemet är bara att det finns så jäkla många böcker och att jag inte kan köpa dem alla. I-landsproblem, jag vet. Plus att jag redan har femetioelva orörda böcker som stått på tur i två år, som nu säkert kommer att få vänta ytterligare ett år. Å andra sidan har det nog aldrig varit något större problem för mig - gillar ju det där med att alltid ha flera på lager så att man vet att man alltid har någonting nytt att läsa. Fast sen så ska man ju läsa dem också.

Kommentarer
Steffe

Du har ju snart sommarlov Malin, då har du jättemycket tid för läsning, du hinner plöja igenom en hel bokhylla på en sommar:)

Svar: Det är sant!
scripturient.blogg.se

2015-02-27 @ 08:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback