Vad är väl en bal på slottet

Mina ursprungliga planer för kvällen var egentligen att påbörja mitt gymnasiearbete som knappt tagit sig ur idédvalan, men de planerna försvann ganska snabbt i periferin när jag började pilla med kolpennorna. Och vips var klockan elva, och mina tidigare planer att lägga mig i tid är numera som bortblåsta. Jag kan åtminstone skatta mig lycklig att jag lyckats få en plats i bilen imorgon när mamma ska iväg på ärenden, så att jag slipper stå i kylan och vänta på bussen. Och bil, mina vänner, betyder rumpvärme som kommer vara på högsta temperatur. Det är nästan så att jag ser fram emot att åka till skolan imorgon.

Kommentarer
padre

ähh, dra några brakare så blir det varmt ändå där bak !

Svar: Ha ha, det borde väl du veta!
scripturient.blogg.se

2014-09-23 @ 20:19:32
PADRE

japp, har nu skaffat gasmask inför nästa vecka!

Svar: På tiden!
scripturient.blogg.se

2014-09-23 @ 22:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback