Olika versioner av pansar

Nu börjar jag komma in i den där vad-ska-jag-egentligen-göra-efter-gymnasiet-ångesten. Visserligen har jag redan diverse idéer, och det är väl just det som är problemet - det är för mycket att välja på. Var tvungen att ventilera med mamma och häva i mig x antal koppar kaffe innan jag fick någon ordning på livet igen. Resten av kvällen ska jag försöka glömma mina bekymmer framför The Blacklist som säsongspremiärade igår (!!!!!).

Laddar upp inför morgondagen då jag och mina tarmsjuka compadres ska iväg och spela paintball. Vet inte alls hur jag ska förbereda mig. Är varken psykiskt eller fysiskt redo att bli pepprad med färgfyllda kulor, än mindre att orientera mig genom banan och undvika skjuta ned lagkamrater medan jag peppras av färgfyllda kulor. Jag vet att vi kvinnor är höjdare på att multitaska, men det här alltså. Herregud.

Kommentarer
Susanna Maria J

Vilken fin bild!! :D

Svar: Tack så mycket!!
scripturient.blogg.se

2014-09-23 @ 18:03:45
URL: http://oslofru.com/
PADRE

peppra på malas !

Svar: Det är nu mitt rätta jag lär komma fram!
scripturient.blogg.se

2014-09-23 @ 20:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback