Lite lätt bakom flötet

Matte i all ära, men att ha varit frånvarande i nästan två veckor när läraren går igenom nytt material gör det inte speciellt underhållande att sitta med näsan i matteboken och på egen hand försöka förstå varför man helt plötsligt valt att blanda in trigonometriska identiteter som inte ens består av siffror. Alltså jag orkar inte. Jag tar semester. Och det är ju inte några få uppgifter jag hamnat efter, utan får snubbla fram femtioelva sidor på egen hand tills på onsdag. Men det toppar inte allt för denna strålande måndag: har tydligen knaprat i mig en dubbelt så hög dos piller som jag egentligen blev ordinerad (kan ha glömt att skriva upp hur många gram jag skulle ta och istället fokuserat på piller i plural) så nu tar det ännu längre tid att trappa ned än vad som var planerat. Bra Malin, stående ovationer.

Nu hoppar jag av livet och yogar istället.

Kommentarer
Susanna Maria J

Vacker bild!

Svar: Tack så mycket!
scripturient.blogg.se

2014-09-08 @ 19:00:08
URL: http://oslofru.com/
Anonym

KÄMPARÅÅÅÅÅÅÅÅ, GE INTE UPPPRÅÅÅÅ

Svar: Fullt ös!
scripturient.blogg.se

2014-09-08 @ 20:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback