Jeanshat och annat strunt

Efter att ha bytt om från pyjamasbyxor till jeans till pyjamasbyxor, känner jag att jag numera har hittat en balans i livet. Jag tror inte ni förstår hur mycket jag hatar jeans. Har aldrig haft ett par som sitter som ett bekvämt andra skinn, utan snarare ett andra skinn som man kommer få gå runt med resten av livet för att man inte kan få av sig dem. Och när man sätter sig ned får man lika många valkar som man är gammal, ser ut som om man har ett manligt paket i skrevet, visar halva bleka rumpan eller har valt helt fel underkläder som ger dig fyra skinkor istället för två. Om det var socialt accepterat hade jag utan tvekan gått runt i mina pyjamasbyxor - som ger mig en hängande rumpa på en meter - hela tiden.

Och med det sagt sitter jag nu bekvämt placerad på min hängande bakdel i soffan och försöker rita klart bilden som gått från snabb kladd till viktigt projekt, samt dränker pappret i saliv pga farlig cheesecake i ugnen.

Kommentarer
PADRE

ge då fan i jeans, gråt !

Svar: Kalasbyxor för hela slanten!
scripturient.blogg.se

2014-09-06 @ 21:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback