Det känns att man lever

Från askan in i elden: gick direkt från ett orienteringspass från helvetet pga en Malin med alldeles för dålig kondition i samarbete med två hurtbullar, till en mördarrunda med paintball. Kan ju gissa om jag är mör nu. Har slickat mina sår, gjort en rejäl kroppsbehandling med diverse mjukgörande medel och ska avrunda det hela i mina en-meters-rumpa-pyjamasbyxor tillsammans med te och choklad (efter att ha gjort min goda gärning som syster och hjälpt lillskiten med fysik). Skriver mer om traumat imorgon ackompanjerat av bilder. Denna kvinnan måste samla sig först.

Kommentarer
PADRE

gråt !

Svar: Du skulle bara veta
scripturient.blogg.se

2014-09-24 @ 21:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback