Bättre planer

Inom loppet av några minuter hade jag omprioriterat min fredag, så istället för att landa vid skrivbordet med mina pennor för att påbörja en beställning befann jag mig istället hos Emma för en sleepover och allt vad det innebär. Har äntligen börjat bosätta mig mer och mer i hennes lägenhet som jag lovade att göra för cirkus ett år sedan, men bättre sent än aldrig antar jag. Ändå klagar hon fortfarande på att jag är där för sällan. Börjar nästan undra om inte anledningen till att hon prompt vill ha mig i närheten är på grund av min kapacitet att diska och dammsuga upp enorma spindlar.

Nu ska jag ta tag i gårdagens ursprungliga planer medan jag intar filmkväll med mig själv. Kommer förmodligen storböla till de två filmerna som rullar på sjuan tills allt 60 procent vatten i kroppen tagit slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback