Ut med det

 

Nu börjar nedräkningen (även om jag inte har den blekaste aning om hur många timmar det är kvar till flyget lyfter) till Sicilien och jag sitter fortfarande i den absurda förkylningssörjan. Tror att jag befinner mig på högsta toppen av berget just nu - igår gav pappa mig den mest delikata chokladbiten någonsin om jag nu var kapabel att känna smaker. Förstår ni besvikelsen när jag febrilt gjorde allting för att få en uns liten kännedom om dess smak? Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Snorade gjorde jag, i alla fall. Och det är väl det som är det värsta, nu när jag har kommit in i den rinniga delen av förkylningen. Mest för att jag är en stor motståndare till hela snytkalaset. Det är väl någonting med att få snor i hela ansiktet som jag inte riktigt har så mycket till övers för. 

Kommentarer
Steffe

Be mamma hjälpa dig med snytningen :)

Svar: Hon har redan lärt mig allt hon kan!
scripturient.blogg.se

2014-10-16 @ 13:34:59
Alex

Malin har övat och klarar det riktigt bra på egen hand nu. Om hon bara vill... ;)

Svar: Tack, det värmer att äntligen få bekräftelse!
scripturient.blogg.se

2014-10-17 @ 11:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback