Tillbaka i regnet

Fötterna är åter på svensk mark (även om vi nu faktiskt varit hemma i sisådär fyra dagar). Kan inte direkt säga att det var skönt att komma tillbaka pga plötsligt skyfall när vi gick av planet. Men får glädja mig åt att vi samlat på oss mer solsken än resterande i våra kretsar och kommer hålla ut hösten lite längre. Men, tänker ni, varför har Malin inte uppdaterat något sedan de kommit hem, hon som aldrig är sen med sina inlägg. Nä, jag dumpade faktiskt min dator hos Emma under fredagen varpå jag begav mig till ett litet för-födelsedagsfirande innan samtliga åkte in till Nöjes för den årliga halloweenfesten. där jag såg mer ut som en pilot än en FBI-agent. Det var varmt, svettigt, för mycket människor på en för liten yta och superkul. Och sedan spenderade jag helgen i min nya lilla atelje för att göra klart en beställning. Och nu sitter jag äntligen här med datorn som fiskats upp hos Emma (okej, jag hämtade den igår). Förvänta er stor(a) bildbomb(er) från Sicilien inom kort.

Kommentarer
KassandraPalma

fin bild! :)

Svar: Tack så mycket!
scripturient.blogg.se

2014-10-27 @ 17:50:28
URL: http://kasssandra.blogg.se
PADRE

underbar bild på 2 vackra döttrar!

Svar: Hade varit fullbordad om du var med!
scripturient.blogg.se

2014-10-27 @ 20:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback