Halloween prep

Eftersom jag sticker iväg till Sicilien på torsdag nästa vecka och kommer hem dagen innan halloweenfesten går av stapeln, kände jag att det var dags att ta tag i det här med vad jag ska vara. Har ju inte direkt mycket tid att förbereda mig på då, så att säga. Och oj, vad jag har pendlat mellan idéer. Började med sjöjungfru som byttes mot vampyr, för att sedan stå och välja mellan att vara en ananas eller FBI-agent med modifiering. Men eftersom tjejerna skulle vara något mer av det läskiga slaget, kände jag att ananas inte riktigt var passande. Jag menar, svarta blodiga vampyrer, och så kommer jag med massor av gröna blad på huvudet. Så det blev slutligen FBI med ett halvt skelettansikte. Får vara en ananas en annan (ha-ha) gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback