Allt ska hinnas med

Man skulle ju nästan kunna tro att jag har haft fullt upp (vilket delvis stämmer) men jag har helt enkelt drabbats av den mystiska åkomman lathet och således försummat den här hörnan i cyberrymden. Slänger väl in en gammal hederlig re-cap i vanlig ordning:

- framförde ett tal som gick så fruktansvärt dåligt att jag inte ens tog med avslutningen för att jag ville därifrån pronto (tack och lov var det ingen superseriös uppgift heller)
- firade syster Maja som fyllde ingenmansland (19), åt tårta och testade, med hjärtat i halsgropen, den nya babyliss curl secret
- åt mammas bullar på kanelbullens dag, bakade fullkornsproppade bullar och kompenserade nyttigheterna med tårtrester
- utsatte Emma och min käre far för vegetarisk mat som mot all förmodan blev väl godkänd av köttfantasterna (suddig bild pga hungrig)
- såg (äntligen) senaste Hobbit-filmen
- producerade fram, efter många om och men, två stycken bockben till ett skrivbord där Ikeas manual knappast var till någon hjälp

Kommentarer
PADRE

malas, den vegetariska maträtten var underbar, tro mig, jag har käkat på klass ställen, det vet du !
det var A-klazze !

Svar: Jag är hedrad!
scripturient.blogg.se

2014-10-06 @ 21:44:40
PADRE

kung på veggggggi !

Svar: Hehe!
scripturient.blogg.se

2014-10-07 @ 20:47:47
Linnea

Ser så gott ut!!

Svar: Det smakade gudomligt också, trots att det inte fanns kött i sikte!
scripturient.blogg.se

2014-10-11 @ 16:44:41
URL: http://thelinneajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback