När man kommer till insikt

Det var nog första gången någonsin jag beslutade att inte hålla på med skolarbeten under en helg. Brukar annars tycka det är det ultimata tillfället eftersom man kan göra allting i lugn och ro, men äntligen kom jag till insikt och förstod att när jag ändå sliter som ett djur under skolveckan kan jag väl ändå få pilla navelludd under helgen istället. Således blev det inte många knop idag. Om inte Emma hade tappat bort sina nycklar (som tydligen försvunnit i ett mystiskt hål i hennes väska) och kommit hem mitt i natten, så hade jag förmodligen legat i sängen mestadels av dagen med x antal serier. Nu var den dock upptagen av Emma som åtnjöt följderna av en utekväll.

Kommentarer
PADRE

mycket bra val malas !

Svar: Instämmer!
scripturient.blogg.se

2014-11-16 @ 20:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback