Besvikelsen, alltså

Ja, det här var ju faktiskt ett tag sedan. Kan knappast säga att det varit full rulle så att jag inte kunnat placerat in bakdel vid datorn för att ge några livstecken (nu har jag faktiskt suttit en del framför datorn), bortsett från de prov som avverkats, jobb och plikten att vara en god dotter och fira fars dag. Men jag har faktiskt andra nyheter att berätta, ty igår låste sig min rygg så att jag vaggat fram och tillbaka som en pensionär. Har absolut ingen aning om hur detta hände. Skulle precis börja värma upp för ett hederligt träningspass när jag kände en smygande smärta i övre delen av ryggen. Alltså, jag hade inte ens använt ryggen till någonting - jag hade bara hunnit göra lite tåhävningar innan det slog till. Jag bara ????? Hur är det ens möjligt? Så det har inte blivit någon vidare fysisk aktivitet mer än promenader mellan de mest väsentliga delarna av huset: sängen, soffan, köket och toan.

Kommentarer
Susanna Maria J

AJ då, hoppas det blir bättre snart. kram på dig och hoppas du får en fin måndagskväll :)

Svar: Käkar pillar och badar i voltaren, det borde hjälpa! Tack detsamma, kram!!
scripturient.blogg.se

2014-11-10 @ 16:15:09
URL: http://oslofru.com/
Steffe

Tack för presenten som jag fick av dig och Emma. :)

Svar: Varsågod!!
scripturient.blogg.se

2014-11-11 @ 12:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback