Klämmig dag

Hade helt totalt missat det här med klämdag, så gick runt och var alldeles förvirrad i början av veckan när alla pratade om en dos extra lov. Så nu sitter jag bekvämt placerad i soffan och lyssnar på Knyckare i P3 (obs bästa radioprogrammet genom tiderna obs). Som den trogna eleven jag är, tänkte jag självklart ta tillfället i akt och utnyttja min lediga tid till att göra klart en hel hög med uppgifter. Plus i kanten att jag lyckades glömma en extra viktig bok i skolan så att jag numera kommer ha aningen svårt att bli klar. Tror starkt att det var mitt undermedvetna som tyckte att jag skulle ha mer ledighet än pluggighet, men jag vet inte. Tenderar ju att glömma det mesta överhuvudtaget.

Kommentarer
Anonym

Ta det lugnt med plugget vava

Svar: Det kostar att ligga på topp
scripturient.blogg.se

2014-05-02 @ 13:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback