Helt okej läxa

Har börjat begrunda min konsumtion av nötter eftersom jag på något sätt lyckas få i mig dem konstant. Fitnessmänniskorna jublar över alla nyttiga fetter medan jag nojar mig över att drabbas av någon mystisk nöt-cancer. Det är min tredje måltid för dagen som inkluderar dessa prima nötter som jag nu sitter och förtär. Men samtidigt ligger min frukt- och bärkonsumtion i överkant, och än så länge har jag inte gått under.

Efter att ha ägnat tid åt saker och ting jag inte håller av som kemiplugg (och möjligtvis ha suttit och petat navelludd emellanåt) halva dagen, tänkte jag ä n t l i g e n låta händerna få greppa ritpennorna och försöka bli klar med ett porträtt i bildkursen. Trodde aldrig att det fanns någon typ av skolarbete jag gladeligen skulle ägna timmar åt att göra hemma. Ser inte alltför illa ut, bortsett från att jag på något sätt lyckats sudda sönder pappret totalt på vänstra kinden och har en mindre dödsångest över min nyvunna sudd-arms-styrka.  

Kommentarer
padre

ha ha ha lika rolig som vanligt, och lika fantastisk med pennan! mästerlikt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Tack och bock!
scripturient.blogg.se

2014-03-26 @ 20:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback