En variant av födelsedagsfirande

Traditionen säger väl att födeledagsbarnet som ska bli unnad, men i vår familj råder det motsatta När mannen i huset fyllde år bjöd han mig och hon jag delar mina gener med på en byxsprickande middag. Mina smaklökar jublade när vi efter två timmar lämnade Frost, trots att jag snorade mig igenom middagen och förde nasala samtal. Så stort grattis (i efterskott) till den bästa pappan och genfördelaren i existensen! Känns som om det var igår du bar runt mig i en sportbag. Hujedamig vad fort du växer upp!

Kommentarer
Anonym

Inte konstigt att du lämnade Frost ytterst nöjd med tanke på vad du åt!

Svar: Är ganska logiskt faktiskt
scripturient.blogg.se

2014-03-21 @ 11:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback