Bra kväll, och dammsugning på det

Igår bjöd jag hem mina andra halvor på Chardonnaykväll. Vi skålade och drack - några njöt medan andra trodde de drack kattpiss. Tilltugg blev i form av en salig blandning kex, ost och vindruvor tillsammans med rikliga mängder choklad, vari jag fann min kärlek till choklad med havssalt (möjligtvis för lite kakaohalt för mig vars smaklökar tillfredsställs av 90% (och för att den dessutom innehåller noll laktos)). Det var en välförtjänt och mysig kväll, och jag är så lyckligt lottad att ha så fina vänner runt mig som jag kan ventilera med.

Sena kvällar med Chardonnay i all ära, men inte skulle jag sova länge idag. Vid sju slog jag upp ögonen och tänkte absolut inte lämna sängen under några som helst omständigheter. Fast en timma senare rullade jag över kanten och gick för att inspektera kylskåpet. Nu är Malin mätt och glad och har blivit ordinerad dammsugning vilket gör henne mindre glad. Man måste ju balansera glädjenivåerna.

Kommentarer
Annika

Gott!

Svar: Ja verkligen!
scripturient.blogg.se

2014-03-29 @ 10:32:51
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
padre

dammsugning är bra träning, tänk på det malin

Svar: Går att diskuteras
scripturient.blogg.se

2014-03-30 @ 20:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback