Skaparglädje på halvflagg

Päronen försvann ut på sjön, vilket har lett till att jag numera överröstar min sångröst med bas och vrålande volym mot kvällens senare timme medan jag avverkar gamla teckningar. Har suttit med denna hela dagen. Typ. Lyckades utföra en och annan aktivitet istället för att faktiskt försöka bli klar. När jag inte kan prokrastinera läxor så börjar jag göra det med saker jag tycker om. Hmm.

Ärligt talat, vädret gör min instabil. Trodde starkt att himlen skulle öppna sig som dörrarna på mellandagsrean och ösa ned vatten, men det blev inte mer än ett par skurar här och där under eftermiddagen blandat med strålande sol. Lyckades således ta mig ut i solskenet för fika tillsammans med mamma på altanen med fötterna i gräset, samt lite huvudstående där jag nästan bröt ryggraden.

Kommentarer
Ida - foto & häst

åh så fint du ritar!

Svar: Tack så mycket!!
scripturient.blogg.se

2014-06-19 @ 22:44:12
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Anonym

Har du någonsin testat ritat ett landskap? Tror det skulle bli väldigt bra eftersom du är bra på detaljer :)

Svar: Det har mest blivit porträtt för min del, har noll landskap i min portfolio haha. Antar att det får bli ett nytt projekt!
scripturient.blogg.se

2014-06-20 @ 03:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback