Prima kulörer


Först och främst ska jag sluta med att säga saker jag planerar att göra under dagarna innan de har hänt, eftersom i majoriteten av fallen blir det radikala ändringar. Cyklade inte igår pga smärre punka samt tidsbrist MEN jag fikade faktiskt och putsade silver hos mormor. Och så blev jag med nagellack. Pungade ut hundra riksdaler för två skönheter och sparade in etthundrasextio spänn som säkerligen kommer spenderas på någonting annat onödigt. Essie är verkligen det ultimata nagellacket - svinbra och svindyrt. Men det sitter som klister. Är inne på andra dagen av ett annat av samma märke och det ser helt nymålat ut, och då har jag urkassa naglar som är av konsistens gummi och avverkar naggellack som man byter kläder under Eurovision.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback