Andas ut

Ja, det var ju ett tag sedan. Igen. Så vad har ockuperat min dyrbara tid? Firade min systers student, firade min egen skolavslutning, skålade in sommarlovet och har sedan spenderat helgen med att rensa ut farmors och farfars hus. Däremellan har jag bland annat ätit och sovit regelbundet. Och det var väl det.
 
Ska bättra mig med bloggandet - har ju faktiskt sommarlov nu vilket betyder att jag inte direkt har någonting att skylla min frånvaro på längre. Lovar. Hedersord. Med start imorgon.

Kommentarer
padre

och dansen heter ?

Svar: Malins flex-dans
scripturient.blogg.se

2014-06-16 @ 22:18:39
Anonym

"Det ligger ditåt" dansen skulle jag nog kalla det haha

Svar: Med extra mycket flex
scripturient.blogg.se

2014-06-17 @ 00:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback