Åldrandet kryper inpå

Krälade mig upp ur sängen efter nio imorse och möttes av detta. Lätt förbryllad innan jag insåg att mamma hade varit iväg och jobbat bortom Värmlands gränser och självfallet plockat på sig gratisprylar som man lagrar pennor från IKEA. Var nära på att byta mina frukostplaner där ett tag.

Ska snart sätta mig på cykeln och vingla in till stan för att bli med nagellack. Min andra halva smsade entusiastisk att det var nedsatt pris på Essie (!!!!). Dags att investera med andra ord - ett sådant nagellack är en bättre affär än en bil. Dessutom kom Emma med den alldeles strålande idén att titta förbi mormor för att putsa silverskedar, vilket förhoppningsvis även betyder kaffe och rabarberpaj. Känner en släng av att vara gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback