Supertight och supervarmt

Har införskaffat ett par supertighta shorts som kan misstas för boxertrosor. Men ack vad det fläktar skönt om mina bara ben, speciellt nu när värmeböljan öser in över detta avlånga land.Sista arbetsveckan har inletts, inklusive en till vecka av två mils cyklande. Lär bli nästa Lance Armstrong minus hela den där anabolahistorien.
 
Det har inte varit mäkta händelserikt på jobbet, bortsett från att köket idag var lika varmt och fuktigt som Amazonas, men det hindrade inte mig från att slå läger där inne och knapra på överblivna kanter av chokladtosca. Har dessvärre lyckats tappa diverse ting hela dagen. Slog på stort med att välta en muesliburk som jag, tack vare min utomordentliga reaktionsförmåga, lyckades rädda utan större förluster, och avslutade dagen hemmavid med att tappa delar av middagen på golvet. Kunde visserligen ha utropat fem-sekunders-regeln, men en tappad omelett som spritt ut sig på större arealer samt efterlämnat delar på köksskåpen kändes inte värd att rädda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback