Nybliven ärkefiende

Den mängden pannkakor som jag har stekt hittills på mitt sommarjobb är mer än vad jag någonsin stekt sammanlagt i hela mitt liv. Det är sådana kopiösa mängder att jag till och med steker pannkakor i mina drömmar. Hade en hel sjö av smet som jag stekte upp förra veckan och idag var det knappt tio portioner kvar, så gissa vad som kommer stå på min agenda imorgon. Men det är ju inte så farligt, tänker ni. Det är så simpelt att stå och steka pannkakor, krävs noll ansträngning. Jo, det ska jag säga er. Det är en fråga om liv och död ty häromdagen trodde jag nästan att jag skulle förlora handen efter att ha råkat lägga den på en lagom varm platta. Det är ingen lek alltså, det där med pannkakor.

Kommentarer
padre

coooooooooola!

Svar: sådan far, sådan dotter!
scripturient.blogg.se

2014-07-15 @ 19:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback